iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



Entry khas untuk abg nuffnang.. sempena kedatangan BE terbaru. tapi blom kencang mcm korang lg.tapi peduli ape aku.ahaks. combo terus die bg..oh oh..terharu
dulu aku pernah terbaca untuk dptkan BE, UV kena lebih 100 hits. PERGH.gile byk.
so dengan x puas hati nya,aku menghantar tiket kat nuff cakap asal aku x dapat BE? orang laen berkepuk2 BE. 

skali die reply bapak panjang kot explain. tapi aku x bace habes. sebab? die explain dalam english, jenuh kot aku nak traslate satu.cube anta dalam malay, kompem sejibik aku hapal.kahkah!


tapi yg herannya, check kat nuff, cakap BE, tapi nape aku xnmpak pon iklan tU? kejap ade, kejap takda.
ke aku kena tipu? ceh ceh
lantak la sama itu BE, yg penting korang datang je.ok, paham dah? bagus. dah tu x reti2? buat2 la terjahan selalu.ok bye


Related Post



Related Posts with Thumbnails