iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



Sebelom aku bebel panjang2 aku mau ckp sorry pd korang yg mintak aku folow belog korg tu. Aku x dpt penuhi ape yg korg nak, sebab bg aku, folow mefolow ni hak masing2.
So, tak perlu la "u folow i, i folow u". Tu dah kira mcm memaksa. woot!
Ces ces. Cakap bajet mcm femes gile.
Woh.Aku pon newbie gak la der, kompare ngn otai sah2 ceruk pintu kot tempat aku.
ni bkn kira pemes ke ape la siot, cuma pendapat.
Aku punya pon cipot je kompare ngn korg T_T

Ko ni ckp je berapi x perlu folower bagai, tapi widget kt belog ko terang2 rimau tu ckp "be my follower ok?"
Ops! Aku just nak rimau tu ckp "drop ur comment ngn welkam to my blog" je.Tapi aku x reti nak edit.hehehe

"Wow, folower die beribu siot.Mesti femes ni". Dey, folower beribu pon tp kalo nyemak je, buat pe? Maksud aku, x semestinya yg folow korg tu akan dtg melawat belog ko hari2.Paling tidak pon sminggu skali kot.ehe.

Oh silap, xkan la dlm seribu tu sume pemalas mcm aku kan,maybe adela sketol dua folower yg berhati suci yg sanggop lawat belog korg even merangkak gara2 berukband yg cam dowh tu. kehkeh



Tapi aku x nafikan yg folower yg byk ni meberi efek gagah pada belog. Yela kan, ramai folower mesti la pikir traffic sure kencang punya.
Aku x amik port sgt bnda2 ni. Kalau rase suka, folow, tanak sudah.Gile sombong ko.haha!
Aku bkn ape, malas nak menyemak kan Reading List aku ngn update yg beribu tu.
Kalo sorg dua update tape la gak, ni kalo sume update? Ke ke naek juling mate aku nak scroll down (-_-")

Aku pon tak tahu ape motif memfolow ni.Laen org laen minat nye.
Ko folow sebab ape? Entry best? Minat? Terhutang budi sebab die folow ko? Takpon korang folow belog tu sebab terpaksa? Haha

p/s : Iklan jap.bole? haha! sape nak join Ahli Bajet Gagah? Bole buat permohonan :)

Related Post



50 komen didalam:

kekeke...jangan la mara kawan,,

bia la beliau,...

beliau2 sekalian perlukan perhatian ko kot??

hahaha

xmara, pasaan je. haha

akan aku tatang depa bgai minyak yg penohh

This comment has been removed by the author.

follower ni mmeber aku ckp..
takda ape sgt pun..
takleh sumbang up trafik sgt
lebih pada gadget utk frenship.

tp tu lar..kalau ramai folower org akan kate famous....

dlu aku kejar2 gak folower ni, skrg..lantak pi lah..btl ko ckp, kalau dah follow tak semestinya selalu dtg..

yg penting content blog..
buat org suke dtg lagi..
aku ngah usaha ke arah tu..
he3

haha.terbaik la bro~
esok aku dtg belog ko lg

org centu just nk jd femes cpt sgt... bg ak kan... selama ak blogging ni... blog just tmpt ak bercerita je... kl ad org nk bc.. bc la.. xnk xpe... sbb tu kl tgk nuff ak pun mcm xde fungsi sgt... duit pun x kencang mcm org lain... even br bloging tp dah masyuk...

ad byk jenis blogger.. bloging sbb ske2... sbb nak duit.. sbb nak femes... macam2 lah... dan mungkin ad yg nk cr kawan ke kan... sume org berbeza... so biar je la mereka... HEHEHEHHE...

blog ak yg dlu sgt kosong.. skang je rajin edit n tambah widget... lallalalalalaa :PPPP

yah..keikhlasan adalah segal-galanya..

keh keh keh..gua senyum saja derr..gua paling tak boleh blah konsep 'u follow i follow' tu..

follower2 ni utk gua sng gua nak melawat blog2 follower2 gua tu..tp kalau dah beribu tu, massak jugak nak melawat...keh keh keh

byk follower ni blh jd femes..tpi yg penting bg blogger yg otai..kualiti bkn kuantiti..lgi pun, feedburner pun follower gak..tol tu xlarat nk view kt blogger buzz..klu shari sekali update tak pe, nti 2,3 jam skli update..ksian yg lain punya update entry tak nmpk..

athirah
ko bkn stakat tmbah widget je, ngn color ko bantai.haha

KeMBaLI
btol2 :)

Linglung
haha,tu la.
50 pon aku naek semput nak usha, ni kan beribu, ketarrr..

Penulis Seni
Mmg femes, tp kdg2 byk yg update smpai telepas pandang yg penting :")

follower banyak pun tak boleh membuatkan seseorang tu femes dan tak semua follower tu akan jadi pelawat setia blog kita huhuhu....

saya lebih suka follow blog yang ownernya friendly dengan kita,umpama dah kenal lama.

kadang2 saya nak beramah mesra dengan my follower tapi ada tu buat tak layan je sedangkan orang tu dah follow blog kita.sedih la camtu.kalau nak follow,biar follow betul2 dengan hati yang ikhlas.

x sume org mcm tu prob nye kan..sume ikot adat blogger, folow n folow.hehe

tujuan aku follow utk senang baca update korang dat dashboard aku..
lg satu, boleh menambah muka2 aku kat blog korang.. huhuhu..

segi traffic? tak der..

aku suka alasan ko tang tempek muka kt belog tu.haha

erm..bile folo ni follower ley bce update blog kite kat google reader...so xyah terjah blog..ley bce kat situ je...tp ble ramai folower ni nak2 kalo da ribu riban, kire nak dpt trafik beratus sehari tu celah jari jela...pas2 tiap kali post komen mesti 50++ (berdasarkan pengamatan sendiri la)..huhu

tang terjah reader tu aku stuju.

but tang comment maybe bg blog yg cmbesh, kalo aku x mgkin kot dpt 50++..haha T_T

kalau memang minat baru follow.ngaa.

pewh~ same la kite.hehe :)

salam,entry kau terbaik wok... sokong kau,follower kan kau terlopong.. hahaha :)

hahahh gamba ikan tu cumell :DD

AyieBlog
huhu..aku mcm penin ayat ko yg last :P

syai_sharif
penat 2 edit..haha :P

aipp..aipp..
hak3..aku ase sume orang da inform kot bende ni..ko bley bce entry aku yang ini

follower beribu pun x penting..maybe sebab honour..or ko letak link dowang..or dowang suke kat ko..hak3..sape twu..n ko x perlu risau..klau dowang suh follow balik pun..cool jew..ko stay jew ngn perangai ko..klau sebab trafik..xde maknenyer..
hak3..aku pun newbie gak..n aku x soh pun dowang follow aku..
aku suke aku follow r..hak3..
so..ko rilex jew..jgn cepat terangkat..hak3..ade follower beribu pun bukan dowang tgok titew hari2..hak3..

haha. xterangkat pon bro, dah byk sgt kot kejadian cmni berlaku kt sesape.

cam aku ckp td la,pendapat,hakhak :)

hahahaha.suke entry ini. I takkan follow kalau x berminat and sgt x mengharapkan org folloe I kalau dorang x jatuh cinta dengan entry2 I.

u pon same? terbaik ah.haha :D

aipp..aipp...

up to u izzah..nk follow go on..xnk sudeh..hak3..

i follow u... cam iklan DIGI..


lagik satu.. FOLLOW ME... jenama ubat gigi..


keh keh keh...


Jom Terjah > http://dakmuo.frenzfm.my

haha..DaKMuO pnye komen bleh blah..bukan ko ke yg ajar aku dulu DaKMuO..aku ingat lg ko ckp camni..

"Follower penting utk bagi impression kat advertising company."

mksdnya selain trafik mantop, folower jugak kena selari supaya syarikat pengiklanan tu lebih yakin ngn trafik blog kita. ye tak..

dan ni plak drpd self-observation..folower (yg folow dgn rela hati) menunjukkan brape kewl entri yg kita tulis..ade disebabkan 1 entri kita bleh dpt folower smpai 10 org sehari..kalo entri yg tak menarik kdg2 xde org nak folow dlm sehari tu..mksdnye kat situ folower bleh jadi penanda brape hebat entri yg kita tulis tu..

adess..terbebel la plak..mintak diri dlu..larikkk..!!!

firdaus
mmg dah lame konsep "up to 2" aku pkai..hehe

DaKMuo
hoho.da agak ko jwb cmtu :D

Nizam
Haha.ni baru komem membina nizam.lenkali buat lg :)

stuju sgt~ XD

salam ziarah.
owh, kisah begini!
yg main buntot membontot (ikut mengikut) ni.
mme tak suka laa.


baik blogwalking & leave comment je.
lagi mesra.

Cik Riko
:)

BalqisShafiqa
msg2 ade pro contra nye kan..
tp leave comment btter kot, sbb bile2 leh nmpak.hehe :)

Hi, salam kenal.
nice blog. Silahkan kunjungi informasi tentang berbagai karya ilmiah dari kami
http://www.unand.ac.id/arsipua/abstrak/
Blog saya

ni yana nak habaq mai.. kadang2 yana rasa serba salah kot bila orang duk tulis kat shoutmix, i dah follow u, follow me back k.. hatoi!!! x suruh pun follow an.. yana nak follow bila org tu rajin update n blognya x lama nak loading je.. hahahha.. =)

betul tu.. follower byk kalau diaorang x baca blog kita x guna jugak.. pernah terjumpa 1 blog mamat nih, follower x seberapa, komen oun ciput.. tapi alexa rank mak ai...masyuk trafik tuu...

renny
will do dear, nnti singgah :)

liyana aziz
jenuh gak tu, dibuatnye hari2 4x update, post dh beratus, gadget bepuloh,mau x lame load..hehe

Mohd Hafiz
sape tu?susah kot, tu aku tabik jap kalo jmpe blog cmtu :D

This comment has been removed by the author.

haha.
mmg layankan pon,
tp kalo org asik duk ckp2 je,
kte wat bodowh gak,
org pkir ape lak kan huhu

tape, aku chill je, no hal -_-"

gitau diorang "U follow I, I buat tak tahu.." hahaha

haha..
terbaik la fit ko :P

trend memaksa dah haa, dah follow pastu nak harap orang follow balik haha. aku slalu cakap ni je "nanti saya follow balik ye" :P

tu agak kejam walaupon ayat ko baek.haha -_-"

saya pon tak penah paksa org follow saya, tapi kalo bab memaksa ni lagi saya tak bekenan..huhu

hehe, sume org xbekenan kot kalo kena paksa :)

xsemestinya bila sesebuah blog itu ramai followers makna kesemua followers dia akan menjengah ke blog dia n tinggalkan komen..

blog aku pon ciput je yg follow.. huihui..janji mereka ikhlas mem'follow' blog aku yg tak seberapa tu..

@RedBoy
btol ko ckp tu.xsume org yg folow kte dtg lawat.
asalkan eklas, tp kalo x eklas pon nak folow gak ape salahnye kan,hehe :P

ugg outlet online NetWeiple
cheap ugg boots NetWeiple
uggs on sale NetWeiple

uggs for sale NetWeiple
ugg outlet online NetWeiple
uggs outlet NetWeiple

Related Posts with Thumbnails