iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



masuk zaman melenium, selera pon kenala melenium, tu cakap org melanium.
tapi cakap saya, ade aku kesah??
dan disebabkan zaman maju sekarang, dah x perlu dah "aku lelaki berumur 20 memerlukan perempuan berumur 20 jugak". tak perlu ye kawan2. skrang perempuan byk suka laki tua, nampak matured, matang bagai. romantik.lagi?? gentlemen? ahaks.


sebab dah ramai sgt aku nengok perempuan camtu, nak gak selongkar ape yg besh nye kan.
macam dah jadi trend, gal suka laki tua, yg lagi berumur. konon pandai jaga hati.
yg si laki muda pulak suka yg pempuan tua.suka?? ops~ ke terpaksa sebab yang muda dah di rembat laki tua? haha 
ces.abeh marah laki tua kat aku satgi nieh.
ok, kalo gitu sape lelaki muda kat sini? nak amik akak jadi awek tak? >____< 


agaknya org berumur ni pengalaman dah byk kan, layan pon mesti la lain gitu. kalo sama, sia2 amik yg tua berumur..hehe
tapi utk bukti lain kena tanya sape yg berpasangan ngan laki berumur la. aku x sempat nak amik testimonial dorg.hakhak
kalo nak dengor alasan aku, bole semak kat bawah :)

alasan incik lelaki 

1) perempuan cepat tua - disebabkan si pempuan ni cepat tua, sebab tu saya nak cari yg muda2. nanti saya dah tua, awek saya masih lagi nampak cantik.errkk.

2) stok panas - goreng pisang panas tuu..tanak bazirkan stok muda2 ni begitu sahaja, saya amikla yg muda, yg tua sy simpan.ahaks 

3) perempuan ramai - tak salah saya pilih perempuan muda, kan berlambak, tak luak pon. saya amik satu, ade lagi lebih dua. 


alasan cik perempuan

1) pemurah -orang muda kedekot kak, nak belanja bunga pon pinjam bunga pejabat. naseb sembur air je, kalo x sah2 kering 

 2) selamat -ape yg saya maksudkan kat sini kak, risiko dorg menggatal.hehe. dia  dah tua, nanti lame2 x hensem, tapi saham ssaya masih boom kak.

3) 2) kaya - si laki berusia ni umur dorg dah panjang, kija pon dah lame.duet sah2 berkepuk. kita yg muda ni tompang la senang. rezeki kan utk dikonsgsi, x gitu? hehe

p/s: umur just nombor je. tada kaitan ngn repeken ni ok :)
p/s: err..aku tetap pilih laki muda.anyone??haha

Related Post



Related Posts with Thumbnails