iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Bercuti!! Aku baru je balik dr Agro Resort Setiu. Kenal? Tahu?
Gile besh, tapi time tu ramai gile budak skola dtg camping, program bagai. lantak la kan, skola korg. bermacam benda ada, name pon resort, flying fox, kayak, mancing bla..bla..
Ok stop. aku bukan ajen pelancongan.

Bukti bersuka ria. 


Ada gaya bini ceti tak? hakhak
Tapi heran, ade sikit persamaan ngn mulut ikan todak di situ. Itu la akibat dapat adik yg x pandai tangkap gmbar

Jangan lupe bro, hidop ni x selalu indah. Dalam duk aku enak menghirup udara segar,keindahan pemandangan direnggut oleh beliau....


Apa ni? Tak nampak ke?
Sorryla, aku x sempat nak zoom lame2, sebab makcik kat situ dah pandang semacam. Igt aku gile seks agaknya.haha

rupanya ini adalah spender. Err..bahasa skemanya seluar dalam. ( kelik gmbr utk penelitian)
Tapi aku x sempat nak godek saiz ape. tapi macam kecik je.ahaks
Akak rase ni mesti adik2 skola punya ni. Yang aku herannya, camne bole terjatuh dik? 
Ke longgar sangat? -_-"
Almaklumlah, tengah2 berlari-lari excited sampai lupe ade benda keciciran.
Kesian..aku x sampai hati la plak nak g buat report announce sape kehilangan spender hitam.

Kira terer gak spender ni, pandai bajet.Naseb dia jatuh kaler hitam, kalau kaler pink?? Kompius gak aku laki punye ke pempuan.kahkah!

Tapi lepas ni, aku yakin akan ade adegan pinjam meminjam. hehehe
Tape dik, akak cuma nak pesan satu je. "walaupun tanpa spender, hidup kena yakin!" oh yeahh!



Related Post



Related Posts with Thumbnails