iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



time buat entry ni aku tgh layan radio jiwang.so entry kenala berunsur kejiwangan. kesinambungan dalam ayat tu penting kata org.ahaks
kesah bermula, ade mamat sorang ni, dah putus ngn awek die. putus tu satu hal, ni siap simpan lagi barang2 yg si awek bagi dulu. dah 3 tahun beliau duk tu simpan bendalah tu, kalo 3 jam aku x tekedu sgt dengar. 
lame kot, dah macam harta khazanah dah ni, bawak muzium sumpah laku.
tu yg simpan barang, ni lg sorg ada pulak jumpe laut je, tingat awek lame.asik nampak laut je tingat awek lame.haish
err..bang, cuba try tgok sungai lak, kot2 bole lupe.x salah kalo iktiar.. ehehe
ni kes kata org setia punye pasal. lautan api sanggup kurenangi. cait!! mmg tipu, sejak bile laut tu berapi?


x salah bang nak setia, tapi bertempat. kalo kita setia tapi org laen terang bersuluh pegi curang, worgh.. itu gila okay.even aku pempuan, aku rase kesian pada si abg2 yg setia, tp awek pulak spoil. dahtu x kan nak cari laki gak?? ngeh.. 

bro, benda dah lepas tu biarkan jela berlalu..mmg susah nak lupe, tapi kalo x cuba, mcm mane die nak hilang. buat ape nak dikenang, dah budak tu enak2 bahagia ngn balak baru,kita kat sini merana.
paling kurang, ko simpan je barang tu bawah katil.
bukan ape, in case emergency ko windu, senang nak capai. keh keh

p/s: aku membebel bagai nak rak, macam la mamat tu bace blog ni -_-"

Related Post



Related Posts with Thumbnails