iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


 

satu benda yg aku rase memang selalu sgt jadi skrang.kawan dan cinta. disebabkan cinta, ikatan persahabatan terputus.terpatah, tersangkot tgh jalan.tu ok lg, kalo kat bahu jalan,camne? ahaks
tak kira laki ke pempuan, sejibik je perangainya. kawan punye lame, bahagia dunia, pum pam pum msg segala.err..ke ade yg jumpa terus couple?wahaha.

lantaran kekawanan yg tersangat rapat, wujud la bibit cinta. luah punye luah, skali kena rijek. aduyai.kira okay la kan kena rijek, kalo kena maki? parah der..
dah kena rijek tu buatla cara kena rijek, ni siap cakap " lepas ni kita putus kawan. u tak payah contact i lagi" 

orang pikir, bila kena rijek, kawan pon tak boleh. .apakah??
"awak, kite rijek bukan bermakna kite x suka awak, tak suka kawan ngn awak, ade paham?"
tak puasti cuba tengok sini. R.E.J.E.CT = x N.A.K K.A.W.A.N?  x same kan? ke ko x pandai membaca weh? haha


mentality sesetengah orang yg sememangnye lain. bila kena rijek, ok stop kawan. kau dan aku takda hubungan pape.
bunyi macam murah sgt persahabatn yg dah kita pupuk selama ni.walaweh.igt ni teh tarik 2hengget ke ape nak buang2? membazir tahu tak kredit ko guna msg2 aku dulu kalo stop kawan skarang. ahaks

ini ke dikatakan..
  • EGO? "oh die rijek aku, igt aku hingin sangat ke nak ngn kau?poodaa"
  • malu MARUAH TERCALAR? "aku tak bole kawan dgn die dah, segan siot, kena rijek kot, kau nak cuba rasa camne?"
  • TAK MATANG? "sedehnya..dah kena rijek, aku tanak terhegeh2, nak cari lain la pulak.tehee"


isu ni x patot timbul kot, kalo betol sumeone tu nak kawan ngn kita. 
bagi aku la, x kapel pon still bole kawan..so..anyone interested? heheh

Related Post



Related Posts with Thumbnails