iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

zaman dah berubah..sebab cinta sekarang macam telan nasik.

kenapa aku cakap telan? bukan kunyah? kunyah buang tenaga kau tahu tak.lambat. lagi2 yg slow motion tu.pergh~ berpeluh tunggu
mcm tu jugak cinta. takda dah tunggu orang masuk minang. sebab tu buang masa, bagi aku la.hehe
sebab tu kita kena mencuba segala peluang yg ade untuk mencari jodoh? ok, setuju?
budak2 skola jgn nak mengada setuju.ni untuk akak dan abang2 yg dah tua je. baiklah.


Cinta Facebook

memang aku bom siap2 sape yg cakap xtahu fesbuk tu ape.
dan dalam byk2 list friend tu sah2 ade berlainan jantina.maksud aku laki dan pempuan..
err..kalo ade tersesat pondan tu aku xtau nak masukkan sebagai laki ke pempuan.
kalo separuh2, boleh? kahkah.
dah kawan ramai, sah2 ade sorang yg kau betol2 suka. kan? aku tahu la, sebab aku pon same (-_-")
worgh! suka berkawan la siot, bukan suka berkapel.
kadang2 layanan yg diberikan tu bole membuatkan someone tu terpikat.alamak aih..bunga2 cinta mula berkembang. jangan tak tahu, benda2 camni merupakan 1st choice aku untuk cari jodoh.ahaks..sape berminat?


Cinta Monyet

Cinta main2, kejap2. Zaman skola punya history.asal zaman skola je, sure kena cop cinta monyet. Ni sape yg memandai panggil cmni aku pon tak tahu. Kenapa monyet jadi mangsa? Apa salah die? Tak baik aniaya binatang la wei.


Cinta Kolej/Pejabat

Kenal kat pejabat. bak kata nenek aku, officemate. buat kerja same2, suka pon same2.meja seblah2 pulak tu. u tengok i, i tengok u.last2 i love u..haish.
tapi kira okay la jatuh cinta ngn officemate, kalo ngn bos?



Cinta Chatting

Contoh terdekat YM. Kalo zaman2 aku dlu, mIRC bapak femes. budak2 skola sah2 layan punya.
reason? "murah kak, x perlu ajak pegi KFC nak ngorat. lgpon belom tentu die suka saya,membazir je saya belanja dia"
bagi yg terpikat ngn style chatting ni, adalah niat nak berkawan. tapi, dah alang2 tu cari cinta la skali. combo lebih bagus.
termasuk la aku, tapi takda satu pon yg lekat.keh keh keh




Related Post



Related Posts with Thumbnails