iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Bukak tutup mate dah nak akhir tahun..kejap jek rase..akhir tahun bermakna umo pon meningkat.. ayat yg x bole blah..asik2 ayat tu je org pkai =_= sungguh bosan

dah akhir taun mulalah nak igt benda2 kejadian mase lampau..terutama kat skola.. gile windu kan...

korg x windu ke?ade aku kesah?


~BEST FRIEND song~

ape kaitan sume ini dgn jepun?? korg mesti tahu lagu mirai dan best friend from kiroro kn..best gile..sape yg xtahu sah2 kuno dah ni, ketinggalan dlm bahasa stendednye..kahkah


best sbb yg ni je pon lagu jepun aku igt lyric nye..mau x igt, every time masuk kelas mase skola dulu, lagu ni la yg diajar.agak bosan jugak mase tu,lagu tah pape.. tp x sangke lagu ni pemes.mungkin aku agak kuno mase tu.. T_T


~mirai song~

dah kat skola diwajibkan pilih 3 bahasa asing, arab, jepun dan french..aku penin, amik jela jepun..bajet senang la kan..
oleh sebab senang tu la, stiap kali ade test, aku dan rakan2 seangkatan yg failed, di suruh lari 5 round..kekeling skola tu. fuh..penat x penat, kluar gak la peluh jantan.
naseb baek aku ni galskul, nak lari berjemaah x malu sgt, tada student laki yg nak pandang..hahaha. driver bus dgn tukang kebun jela yg tulung pandang dan gelakkan..slumber itek jek..ajak lari skali baru tau


kalo bukan sebab sensei yg garang tu, kompem aku escape larian failed tu, terus pusing lari balik dorm..tido!! sbb tu jugak, blacklisted!!
name aku asik naik n kena panggel oleh si sensei tu..kantoi pnye pasal..ceh..two thumbs up!


dah kantoi, denda la plak,bosan tol.. kalo panggel je tayah denda taleh ke ah? kena tulis 1-2 ratus
plak tu word yg same, lepas anta, bole die buang dlm tong sampah..membazir ink pen aku je

ini sume pasal JEPUN la siot..sigh

dari form 1-4 duk khatam buku..tp lame gile dah tinggal, lupe segala.. but aku still interested nak blaja balik.. sape yg terer jepon?roger aku kayh!~
setakat nak bace hirakana aku bole lagi, kalo masuk kanji susah la siot..surrender~!


Related Post



Related Posts with Thumbnails