iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Satu lagi benda yang mewajebkan menunjukkan muke dari ratu syahadah.. huh..sangat tak besh + segan..haha
naseb kau cik ratu , tak boleh ingkar pada ratu ok.
terus pegi kepada ape tag yg beliau bagi aku ni

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder
2. Select the 8th photo in that folder
3. Post the photo along with the story behind it
4. Then challenge the 8 blogging friends to do the same


OMG.. .mencabar sungguh. meh kite tgok gambar mane yg kena..jgn kena gambar poyo suda. no 8 eh?




agak dah..tak suke gambar ni..huhu 
gambar hidong merah ni juga yg kena.. hidong merah? aha..hidung merah..nak kena ulang ke? hidung merah. ok, cube tilik gambar btol2. gambar dengan muka pucat.. no makeup!~haha

tudung selekeh.. mcm tak reti pakai tudung je gaye kau ni..huhu.
waktu ni kelas cik pesal, petang kot.. mmg gile tada mud g gelas.. tangkap muat sudah

oh ye.. bro kt belakang tu sape? tu adalah senior  merangkap student kesayangan cik pesal.. tapi sudah kawin..baru je.. so sad T_T


ok tipu.. actually ni gambar ke 8, tapi bile rename dpt yg atas tu pulak..haha
neway, ni gambar time kt penang, oliday. kesimpulannya, aku mmg selekeh T_T

Now waktu utk pilih 8 mangsa seterusnya

:: mangsa seterusnya akan ditambah demi hari



Related Post



3 komen didalam:

cun~ haha. finally ltak gmbr kt blog~ comel je. ehem2 holiday penang~ gle byk shopping ! haha gud~~

perghhh drastik nyer perubahan~ tp sgt bgus.. aku terkejot ingt blogger baru mn la aku add kt frens list aku tu..

alooooo mashi mata sepet. itu idong manyak cumil!!!!!

@Ratu Syahadah : hehe..name pon kaki shopping..duet sponsor!haha

@Rainbow : argh..ni lg sorang ckp aku mate sepet..2 idung badot la mek!!ahah

Related Posts with Thumbnails