iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Adams Varsity Porthole Football Jersey Mens 
Porthole Mesh Football Jersey, Color: White, Size: XXX-Large 

Aku dah merdeka. Bila org lain tak abeh lagi exam, aku jadi gila.bOsan kau tahu.
Sarung2 apa yg patut, terus pergi cafe. main redah je aku ni.asal pkai baju sudah.jgn bogel emak cakap. Bedak pon tak sempat tempek..haha.abaikan
Lepas makan, layan bola.
Liverpo0l vs Chelsea. cukup 1st half, terus balik. cukup sekadar dpt 1 goal.. pedulik ape aku sape menang.haha.



Aku tak tipu ok. Kucing hitam ni menjadi saksi aku tgk bola.Terima kasih Tam..ok bye.

Related Post



10 komen didalam:

uik...syu dah hbs exam...bosan ea...meh sini sarung baju x yak tempek bedak...datang bilik syu tolong kemas barang ble :)

err..dtg taun depan bole? :p~

haha ko kwn dgn kucing ? aku igt ko geli dgn kucing ?

my dear cik ratu.kalo ak geli ngn kuceng, mane aku nak letak en Gafil tu? :p~

wallaweh! semoga dapat result yg gempak exam tu.. hihi :P

selamat bercuti..
errkk!!

@ASaDa RyutaRo: haha..trimas..jempot dtg umah cuti yek! :p

apsal dak laki belakang tu macam takot je nak makan mee goreng dia???
mesti sebab dia tengok ko cekik kucin tu...

haha.incik Syafiq,aku yg rampas kuceng tu dari ganggu die. dia cuak x abeh lg tu.huhu

patut la mamat kat belakang tu nampak pelik je tgk kau =)

ada motif? aku tau kau jeles.haha

Related Posts with Thumbnails