iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Semenjak musim mengawan dah habeh seminggu lalu, budak2 dah kembali ke skola mcm biasa. Aku belom mengawan lagi, jadi kesah pasal musim award je la

Aku sumbat sume award skali aci tak? hehe

1) Gerai Si FIq

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award



Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby
Sikit pnye banyak ko mintak,ish



Pick your most 10 deserving recepients



Award yg beliau bagi adalah ini. Err..aku tahu aku mmg da best.haha!


Spesis yang berlobang-lobang ni spesel die bagi. siap warning xleh pass kat orang laen. takot dowh.
Nak mintak nagan beliau. Tu pon kalo x tahu malu. Haha
p/s : fiq, aku rase aku layak dpt lagi byk award.ko rase? -_-"
p/s : oh oh..trimas Cik Fiq


Naseb award free, tak perlu tag bagai, sungguh mudah dan ringkas ye
 Trimas Cik Nizam




Related Post



Related Posts with Thumbnails