iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Sape yg tada acc Facebook? Gtau aku skrang. Brani aku kerat jari. Tapi jari ayam la.hakhak!
Bendalah ni dah terang2 milik zionis lanahat.Ke lahanat? 
Ah, xkesah la. yg penting kejam siot.Student kot yg buat FB ni.
Kecik2 dah menyusahkan orang, besor2 masuk longkang.Bole? (-_-")

 Kelik gambar utk tumbesaran terbaik

Daripada kita duk kecoh2 kat FB membebel kasi untung utk si budak Harvard tu, Jom kite bertukar kepada Facebook Muslim. MillatFacebook
Warna Hijau lagik ko.warna Islam. Warna Pas.haha!
Hijau mendamaikan okay. Ape lagi, bertukar!!

Picit SINI

Related Post



25 komen didalam:

aku dah join he3...

heheh jom join ramai2...

Lanun
Lawan tokei nampak, aku pon lom join lg, haha!

SheY PuLL
Moh le kite ramai2 yuk..hehe

wah. nak join

sile2 Fiq, hehe

Jom la kite join same2..
nanti GengBlogger pon dah takde integrate ngn Facebook lagi..so, FB dah tak diperlukan. hahaa..

aiseh, kena promot GengBlogger pkai MillatFb la plak pasni.haha

tak buat lagi..hik3

hehe, tape dear, yg pnting buat :)

ok..gua nak register satu akaun :)

tp millat tu apa?gua tak paham..erm, ke gua yg payah paham? entah le...keh keh keh

err.. aku pon xpaham ape millat tu actually bro.hehe :P

millatfacebook maksudnye ape er? aha

atok, ko try tgk kamus oxford @_@

dngr khabr, mrka yg pndai bab server & ip address ni..kata millatfacebook ni pki server US..so mklumt kita dpt xdpt kt US or tak, tak tahu la..timbul keraguan sma ada laman ni betul2 muslim punya, ada saje je, atau nk kumpulkn bilngn, data muslim dr sluruh dunia?? sama2 kita fikir & siasat!!!

wokay..btw, thx 4 sharing dear :)

millatfacebook semak

semak samun ke ape? @_@

millat ni msih nk update lg kan... btw best la utk org islam

maybe kot dear, sy baru je nk xplore :)

mulanyer milatfb tur warna sama fb skang bertukar!!..

kalo dua2 biru kang bosan lak nengok. x gitu?hehe

dasat btl fb nie...huhuhu

fb pon dasat ke?hehe

dasat...wat ketagih ble pkai...hehehe.

hehe, sekbek aku x jadi sedasat tu :P

Related Posts with Thumbnails