iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Walaweh..Hangin suku badan. MAXIS buat hal la pulak.budak stremyx kecoh tenet down. Yang Maxis pulak gile cepat abeh data. Bayangkan 3Gb aku beli x sampai 3 minggu.
Err..to be exact, 13 hari ye kawan2.
Nak kate aku donlot muvie, haram x sempat deyh, kompem 2 hari dah licin 3GB.
Now tgh kecoh sal vid lucah Ariel peterpan tu pon aku x sempat nak tgk. haha
MasyaAllah..naseb baek x sempat @_@

Tang donlot lagu ade la satu, tu pon lagu Shahir Af.Kebahagiaan Dalam Perpisahan.leleh punya lagu.WAJIB! ahaks
Aku heran mane hilang pegi 3Gb tuh. Ni pon baru je topop 1GB, tu pon dah rm28 kau caj. ceh ceh. Tak tahu bape jam bole bertahan. Hari-hari  28 hengget, naek ketar lutut mak aku bayar bill. kalo pkai Celcom tu mau perpeluh tunggu nak load. Ni naseb baek kau laju, kalo x, kompem aku rendam air dah nie.


Aku bukan ape, aku kecian kat korang je, yela kan nanti aku xleh blogjogging hari2 pegi lawat belog korg.hakhak!
Kalo aku dah mcm merangkak je pegi belog korang tu, salahkan Maxis okay?
Ni x pasal2 aku bahan Maxis, apekes? kesian de lu. Maxis, jgn saman saya, saya org susah @_@

Related Post



22 komen didalam:

memang berukkkk band betul lar..hehe

haha! biasaklah..

bandwith aku pandai dia sedut walaupun aku tak lepas masuk mana2 web..

kakakakakaka.. padan muka aku!

q-nizam: tu ah, naseb xde ekor je.haha

Irwan Amit: haha, asal, ko pkai mxis ke? mmg pdn muka ko..hehe :P

pkai la broadband, bukan berukband. haha=D

dah pkai la dear, tu yg lame2 jd bruk..haha :P

hahahaha
nasib streamyx buat hal semalam jer
hohoho

p/s : Episod 31 Siri ADKDA Boleh Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-diakau-dan-aku-episod-31.html

bagi aku pinjam stimik ko hans,bole?hehe

best la...
boleh tgk data usage everyday...
celcom ade tak benda nie?...

kita serupa nmpknye..apa lah nak jadi internet kat malaysia nie..semua problem, celcom, digi, maxis, streamx, p1 pun..huwaa

clcom x penah lak try, rasenye bole kot :)

mijie: buang kat laut jela kalo gitu..sakit ati je pndang :P

ahaks
xleh
kan den xdapat online
hahah

waa..dekot! :P

memang berukband namanya nasib sama macam aku.. aku dah hampir2 bakar semalam..huhu

mmm...rasanya sepanjang setaun pakai xdehal la pulak.. cuma kekadang tu slow tersgt jer.. mmm....?

saman je.biar kasi melatah 1.haha.

Tn.Punya: moh kite membakar bsame2..huhu :P

amboi.blogspot: laju mmg laju, tp die sedot bndwidth tu pon gile laju, xsempat nk enjoy dh licin..haha

+akufobia+: ko jeles kan?haha :P

haha..dah puas kutuk berokbeng maxis tu pastu baru melutut minta seribu kemaafan yek. hehe..

agaknye rajin buat blogwalking kot.tu cpt limit..page blog manusia2 ni pon bnyk berat2..=p

still berdiri lg ni nizam, lom melutut :P

tula, kena kurgkan blogjoggin la pasni, kena blogwalkin plak, slow ket.haha!

hahahahaha berukk berok berokk

okay sikit kot dari monyet,kan?hehe

Related Posts with Thumbnails