iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



siapa mahu kaya? jom jadi rakyat terengganu. tapi bukan kaya raya okay.kalo ko nak kaya raya, ko kena keja, x pon kalo nak jimat masa, ko carila mangsa datuk2 poket tebal,sumpah belanja Pizza Supreme hari2.ahaks

cepat sahut seruan aku skarang. sebab? sebab ko boleh jadi kaya segera dengan menjadi anak teregganu. tapi kalau agak2 ko dah expired aka terlepas peluang, ko bukak peluang kepada bakal anak2 ko pulak untuk kaya.macam mana?
cari la calon org ganu kakak2, abang2. x reti2? barulah anak korg dapat title anak ganu.
kaya ooh jadi org ganu. dapat duet sedia2.haha.
                                                              
kenapa aku cakap kaya segera? bayangkan, aku masuk sek menengah, dapat duet. masuk matrik, dapat duet. lepas tu masuk degree, dapat duet.masuk master??
err..master aku x sure, rasenye x sapport dah kot, sebab ko dah tua. keh keh.
tapi tang sek menengah tu bukan sume skolah die bagi, skola2 tertentu je okay. jgn ko sekolah kat kampung seblah, pastu sebok kecoh nape aku x dapat duet. petronas pon boleh bangkrup gitu dik.


dan aku rase x sume orang alert pasal benda nie. orang nak bagi duet, mane boleh kecoh2, kang dibuat sume pegi serbu, naek ketar lutot dia nak prepare duet.
sebab nak apply, borang ko kena pegi amik kat yayasan,amik pen, ko isi sume ape yg die hendak, pastu hantar. haish, perlu ke aku explain detail? (-_-")

dan yg paling penting, aku bakal kaya lagi.kenapa? sebab adik aku yg bakal amik degree telah pon mendapat duet daripada yayasan terengganu.
dah bolehlah aku mempow beliau.kahkah. tapi RM50 je die bagi aku.cait!
apa, x cukup power ke skill pow aku??

Related Post



Related Posts with Thumbnails