iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

puasa dah habes ke? gile express cakap pasal raye. ni antara golongan2 yang tidak mampu
menahan kesabaran mempow duit raya.ahaks
cakap pasal raya, pertama sekali ape yg ada dlm fikiran ko? of coz la baju raya.
maksud aku warna baju raye. kat fesbuk, dah kecoh2 si awek bertanya si brader tema ape tahun ni. perlu ke sampai publish kt fesbuk? ceh ceh

dari budak2 sampaila kepada mak budak, sedondon ni mesti wajib. cuma bapak budak je kot yg aku raya steady

Mak budak : nak raya ni bang, kita nak pkai tema ape ?

Bapak budak : haish, tema ape nye.dah mcm masuk zoo je kena tema2

Mak budak : raya kena meriah bang,nanti baru berseri rumah kita, saya pon berseri.
abg x nak sy nampak berseri-seri ke?

Bapak budak : Awk la pikir tema ape,ape awk rase cantik sy pon rase hensem la..erm..hensem eh? bagus jugak,lagi best sy nak beraya camnie

Mak budak : Aih bang, lain macam je..grrr

Kahkah. hati2 ye kak dalam mendesign tema keluarga. jangan bagi abg tu perasan hensem sangat. stended la satu family satu tema..err, tapi kak, kalo tema bermcam-macam kaler tu lg bagus. almaklum, 1 malaysia. kita mesti sahut seruan najib. bole?hehe

berdasarkan pengalaman aku skodeng kejadian kat umah, budak2 datang bukan nak makan kuih raye, duet raya yg ditnya dulu. cait!
tapi peduli ape, aku paksa dorg makan dlu.kalo x sape yg nak habeskan kuih raya aku tu??
muka ketat je masing2 makan.keh keh

ko igt budak2 skrang kalo bagi seringgit die nak senyum ke?sumpah kelat. tah2 dia datang 2nd round.haha. sorang takpe, kalo satu group? parah derr


p/s : raya tahun ni no kuih raye, kena letak aiskrim pulak.

Related Post



Related Posts with Thumbnails