iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever




worgh! aku hidup lagi bai. sape ckp blog ni da kecai? halamaek aih.selumber itik ko je cakap gitu.oh..assalamualaikum.sori der, wa lupe salam dulu before membebel.ekeke.

ni kira come back wa la kan setelah beberapa abad x bernafas blog ni. tapi takpe, jgn risau, blog wa je x bernafas, tapi wa bernafas, tu pasal la kalo lu org perasan ade jejak2 tapak kt shoutbox lu tu sebulan skali.kalo perasan la (-_-")

tapi ade jugak yg wa lawat blog2, tapi sebagai silent reader.jangan tak tahu kerajinan wa ni.
blog2 yg best tu,ade jugak terlupe. almaklum, lame gile x jengah dunia blog ni. idea wa keringg, jenuh dah basahkan, tetap kontang pale wa ni nak keluar ayat.tapi wa tetap tabah.

sempena kedatangan entry ni, aku menyeru kepada blogger2 sekalian, jum kita exchange link jum.heheh.
memandangkan sekarang aku ni pengganggur bertauliah, masa tersangat la byk setakat nak
link menglink blog ni..tak dek hal la.jangan pandang enteng der,banyak manfaat. 
di samping, traffic kencang, duet nuffnang pon akan turut meningkat. x gitu? kahkah.
apelagi, jum la exchange link ngn aku, jom la.weii, aku ajak ni.jom laa

Related Post



Related Posts with Thumbnails