iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever




huh..malam2 tengah dingin ni, hati aku plak rase panass. mane ubat gigi aku?? mane? kot2 terjatuh sungguh tak logik..tak kan ubat gigi tu boleh main panjat2 bekas tu, terus terjatuh kat bawah.mustahil. masuk ni dah tiga kali barang aku kena kebas..kes dulu shower foam kau kebas..hai, mandi dah takda sabun barangkali.
sah2 kena cilok dah nie.haih..sensodyne aku jugak kau nak curi, sabun tahan mengantuk kat dalam tu kau tanak amik pulak kan..memilih punya pencuri.
ini mesti kau pencuri yang ngilu gigi ni, itu pasal kau nak amik sensodyne kan? agak dah.colgate tak boleh merawat gigi ngilu kau tuh.


tak apa, aku halalkan, semoga gigi ngilu kau cepat semboh ye dan sakit kembali. dan, dan jangan aku curik span aku pulak lepas ni.
kau nak pinjam, kau cakap.jangan bantai segala. harap maklum.

Related Post



Related Posts with Thumbnails