iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

The Big Short: Inside the Doomsday Machine


pissed off! buntu + penin + gile ++++ tak paham segala benda dlm otak aku ni..huhu..dugaan tol.lain aku harap, lain y jadi..

ape kau rase kalau org ckp cmni??macam aku ni mak setan je.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 

aku bengong skrg kau tau tak,aku tak tau kenape tbe2 jadi cmni, nape tibe2 kau naik angin. aku gile untuk 3 hari!!

hati aku skrg ni tgh bahang pon ada, tengah blur, pon ada..lepas ni semua org jgn dekat ngn aku, nanti aku dapat $%#@ lagi..arghh!!



aku pon tak tahu nape aku wat entry ni.aku agak geli nak meluah2 ni.aku memerlukan pembalasan pembelaan..nak kate aku marah, takdela sgt.sedeh? siket ah. peratusan tak dapat diagak.nak kate aku suka, pon takde.cuma kurang berperasaan.dan jangan pernah kau dtg lagi(err..skema ke?). just blah dan terus belah.titik.


entry ni terpaksa buang certain part..bg sape yg dah bace, mesti korg phm perasaan aku, bg yg belom..abaikan :)

Related Post



3 komen didalam:

taufan melanda wei...!! ptot ar 2 hari dh hujan n mendung.. upernyer mashimaro mengamuk waaa..
sabo yer syg

errr.....takut nk comment...tarik nafas dalam2 izah...hembus slow2..cool..ice cool...mat kool...skool(xde kena mengena)

@Syuzana: hehe..mmg cool ni syu, but sumtimes bile dijolok, angen selat singgah (xde kena mengena)..haha

@Rainbow : mmg tgh sabar ni..haiz..

Related Posts with Thumbnails