iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



Masa kejadian : 7.07 minit pagi
Tempat : Bilik asrama aku..hotel la

Kringg! Kring!! Bertalu2 bunyik tepon pagi subuh..kejot subuh..peminat mane yg gile tepon aku pagi2 rembang ni? rembang adalah ayat Cik Rainbow. huh..terus nengok name caller, skali nampak 'Abah'..alamak!!
mcm tetahu je aku liat bangun subuh..sungguh memalukan T_T
 

dah 3 miskol nampaknye..terus angkat

Abah : Assalamualaikum kak
Aku : (err..aku anak sulong, jgn tertanya2 nampak 'kak'). Waalaikumussalam
Abah : Exam pukul brapa pagi ni?
Aku : Ha?? Exam ?? Alamak, aku tak abeh stady byk gile ni..(TERUS CUAK..jerit dalam hari je ni). Check kalendar jap. Fuhh..Arini mana ada exam abah.
Abah : Semalam kan ckp 21hb.. abah tules 21 hb ni..
Aku : Arini 20hb abah..
Abah : La..ye ke..okay2..terima kasih. assalamualaikum

Oh bapakku..T_T.. terkejut gile anakmu ini..naseb baek itu hanya igauan mu..
Terus letak tepon..dan aku terus bangun..STADY!!
cuak weeii!! haha

tambahan : buat pengetahuan, setiap kali aku ade paper, mydad akan call anak die ni sebelum paper..bagi semangat....abah dah solat hajat..kak jawab elok2..
oh2,, terharu giler..ayah yg baik..semoga nanti besarr aku jadi emak yg baik juga(ada kaitan ke??) T_T

Related Post



Related Posts with Thumbnails