iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever




bila yg diharap tak berjalan lancar..mula la nak marah..padahal salah kau juga..salah aku la tu..heh
part 6.. sem yg paling tak besh..walaupun subject besh (besh ke?), tapi exam sangat gilew tak besh.. dari first paper, sampai last paper..cam dowh je..luluh hati nak jawab..huhu


tah macam mana rupa result nanti kuar pon aku tak tahu..huhu.. 
jgn bawah 3 pointer plissss.. nightmare!!
kalau mmg aku tak bace, lantak la hilang 10 marks pon.. 
ni yg aku malas bace yg kuar ni..ape cer??
mau nangis rasenye..haha.. gile hati tisu kau nak nangis..
ape je paper yg boleh dapat A?? takda ok.

lagi satu, paper yang aku bajet bole score, tp hancuss..ape cerr?? (second round)
perghh!! dugaan siot.

kesimpulannya, memang tersangat frust.. frustrated! dowhhhh....... bole gitu? haha

Related Post



2 komen didalam:

izahhhh....kantoi lagi sem ni syu....sob3...da carry mark rendah...final plak jadi lagu ni...lepas ni kena main lagu rock la plak...adeh...izah jgn risau...takdak paper A tapi A++++...hehehehe

haha..masalahnya ada A+ je syu.. A+++ belom wjud guane?? :p~

Related Posts with Thumbnails