iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Penantian dah berakhir!! Hari ini.
Bila stady pon malas,maen-maen. Org len stady, ko duk hias belog.Ko duk sebok usha belog orang.
Study selekeh, tapi hasilnya memuaskan..mmg terharu.. T_T
Tibe2 mber msg, result dah kuar. Agak terkejot kejap, gile cepat pulak kau proses eh result tu.. dulu nak keluar asik duk tangguh2 je kat portal, apekes? tahniah ye Bhagian Akademik atas proses pengurusan yg gile cepat itu.
tabik spring jap~

Tapi ni aku masih x puasti, belom mencapai target sebenar..doakan aku dapat CGPA 3.75++..Memang susah gile bagi org macam aku nak dpt gitu,
but who knows kan..Berkat doa peminat2 dtg jengok belog aku aku ni,moganya termakbul walau sekadar tinggal jejak kat shoutbox..woot!

Lagi stahun aku nak grad, yuhuu..jadi dewasa la plak lepas ni kau izzah..kahkah


Oleh kerana result yg membahagiakan jiwa, aku akan belanja 1 kelas untuk makan..
makan ape? err..akan dipikirkan kemudian.gals je, laki pegi makan sendri kat cafe..bole?haha

Notakaki :Apa aku nak mintak dengan bapak aku ni..ade idea? @_@

Related Post



15 komen didalam:

woa. congrats ! :)

mintak kete ferrari sebijik.,
hehehe... :P

ellenyna : welkam dear :)

Azizul : x berasap la dapor mak aku kalo ferari sbijik..haha

wah. congrats!
aina baru abis matrix. tgh tunggu nk masuk u la nie..
x sabar nye.. ;))

chaiyok2 dik..uni mane2 same je, asal rjen :P

tau dah...mintak support nak p genting.....izah belanja kat sana...bolehkah wahai sahabatku :D

haha.syu memahami.itula yg akan izah wat.mintak duet g genting~~haha
cume tang blanje tu bg mase 3 hari pk bole? :P

wah lulus dengan cemerlang nampak..gud2...

wei makcik... tayang result nampak??? :PPP

gembira kenala tayang.kalo failed sumpah aku sorok.haha

tahniah.minta kahwin.jom kahwin sama.

haha.jom!

wah! congrates! :D

wahhh..bestnye result dia..jeles camni..hehe..papepon tahniah setinggi gunung kinabalu diucapkan kat iniAKU yek..=p

Ir.Ladybird : thx dear

@nizam : segunung trima kaseh dibalas..hehe

Related Posts with Thumbnails