iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Apakah warna kegemaran kamu? Warna apa yg kamu suka? cikgu2 suka sangat tanya soklan gini.
Ok, skarang aku aplikasikan contoh2 tersebut. Semestinya MERAH~! Membara tu, haha.Membara dari segi apa aku tanak cakap skrang.
FOkus pada contest ni dlu. Contest yang dianjurkan oleh khazisboutique. Lumayan gilew wei hadiah..Hadiah je lumayan, tp nasib aku tatau lumayan ke x ni. T_T..  Nengok bannernye pon dah berdebar..aish



Ternyata dalam byk2 baju yg aku pakai, merah jugak yg aku sambar. yg sama pulak tu.almaklum, ade selai dua je.. ape kesah, bukan orang check pon..haha

Terdapat beberapa bukti yang menunjukkan saya suka merah..tehee

OMG..Kawan saya kat seblah tu bukan hitam, terpaksa dihitamkan. Harap jgn terkejot.haha


Yg ni sila fokus pd tudung je.. Makhluk puteh gemok kat seblah tu abaikan T_T




Dan item yg ade kat khazisboutique yg sy berkenan ialah............

Kan dah cakap merah.. :")


Disebabkan warna merah kurang ada dan yang yg ada dipakai hingga lusuh, contest ini amat bermakna. Bagi saya menang bole?hehehe

Related Post



24 komen didalam:

boleh..

semoga berjaya la ye...aku plak suka warna merah ngan biru....

ade kontes pasal kaler2 gak ek...
boleh mng punye..
(hadiah pancunt dua tau)
huhu...

kesilapan ejaan di situ...pancung...
nnti pikir lain lak...
sory...
huhu...

maroon ada?menangkan untuk aku eh.terima kasih.wee.

@paan : hehe..makasih =)

@APAN : mmg dah pikir lain pn.haha :P

@+akufobia+ : maroon?ko beli sendiri la weh..hehe.bole?

uish...bahye tu...

pk baek2 je incik apan..dunwori..hehe

oh...baguslah kalau begitu...
saya kuatir nama baik saya akan tercemar akibat kesalahan sy tu...
haha...

skema giler!!!

haha..takpe belog ni tidak menyaman segala keskemaran yg berlaku.huhu

Hi dik, thanks for joining. Merah ye..ni sama taste ngan redmummy nih. mesti berani orangnya kan? but unfortunately for u, tudung merah tu dah ada yg sambar dulu..xpe, kalo adik menang, adik pilih item lain ye:) ur lucky number: 21

This comment has been removed by the author.

takda tape kak, saya bole je sambar ape2 yg patot kt butik akak.hehe :P

me singgah tgk entry...good luck!

wahh..sungguh merah dia ni. hehe..
utk contest ye entri ni..gudluck ye.
tapi tak nampak mane2 backlink ke kontest tu pon kat entri ni..=p

@mama: hehe..maceh

@nizam: backlink tgk kt sidebar la incik nizam, ade banner..mmg sgaja x letak.hehe

hahaha..kenapa blacklist member tuh? baru ingat nak ngorat. :P

ish, manada blacklist, blackface je..haha

merah adalah garang...hahah

MERAH2...

BERANI la..:P

@papabear : garang? erk..siketla.. :P

@shepol : aci x aku tuleh name ko gitu?susah bebenor nk type.haha

jaga2 bila lalu kat kawasan embu, takut dikejor nanti. hehe

dunwori, lembu x sempat nak kejor aku dah lari..hehe

Thank you, that was just an awesome post!!!

Related Posts with Thumbnails