iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever



Bila jumpa orang kombinasi cmnie, Mcm mana aku nak handle?
Tak Reti Bahasa betol. Tak g tadika agaknya dulu.
Patot aku bagi penampor keras ke lembut nieh? 

Tepon operator.tUT..TUT..TUT
Pulak, nak block number mamat Cina Celcom tu cakap takleh belok.
Apekes? Ke dia x paham aku tanya ape? Hakhak

Dulu pkai tepon lampu kuning tu bole je aku sekat num, ni pkai tepon mahal x bole pulak?
Haish..tepon keras tu jugak berguna, sikit punya gabak, baling anjing pon selamat lagi tepon tu.
Apekate aku try baling kat budak tu?
KO rase die pitam tak? Err..Paling kuat koma seminggu je kot,ehe (-_-")

notakaki : sape tahu cmne nak block num?help me..sob3

Related Post



8 komen didalam:

waaaaa.... sy pn tgh nk carik jalan camne nk blog nombor. slalu sgt dpt kol yg menyakitkan hati. kalo dpt caranya, jgn lupa kongsi2 yer..

typo.. blog plak.. block..

yeehh,, sure dear~
jom mogok! haha :P

tu la aku ckp, tepon mahal tu kasik aku, yg murah ko amek baling je orang xder otak g2..
dy faham bhasa jepun kot

xleh nak baling probnye mek, kang kemek fon aku tu.
pale batu cmtu mmg xleh belah

Ahaks.sabar2..kalo dia ckp tak bleh..panggila je manager dia..ckp pesal tak bleh..anak buah dia bukan tau ape pon..ikut procedure jek..

nak taw gak kalau boleh..

cuba try call centre dia

Nizam
tula,maybe sbb time tu aku call kul 2 pagi,operator tu dah mamai..huhu

Boy
Aik, ko pon nak tau gak?hehe..
ok2..nt aku gtau k :)

Related Posts with Thumbnails