iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Kali ni bkn bebelan. Hanya ceramahan pasal belog yg kureng memenuhi citarasa kalbu.  sukati ko je nak kutuk belog org ..ahaks. ok2, tipu je.bukan kutuk, tapi komen.bole? hehe

berlambak kot yg bole di usha, ade pasal shoppin, pasal personal, pasal busines, pasal bla..bla..bla..malas aku nak senarai pnjang2. naek bengkok jari nak type.

dalam lambak2 belog tu, ade gak yg liat nak tgk


bukak-bukak je belog tu, kuar lagu..lahai. dear,lagu sedap tape, ni lagu punye la x berselera aku nak dengar -_-" . bukan ape, bayangkan. buat okay, bayangkan skrg, kalo time tu kite tgh dengar lagu kat lappy, bukak belog, kuar lagi lagu,dan lagi. 



Kalo 5 belog bukak? tak ke becampor-campor lagu yg masuk telinga aku ni..monyet dengar pon penin.


 'disable right click'..huh..pehal la yg nak disable right click..mmg tujuan tu murni lagi suci, menjaga kepentingan khazanah belog yg cambesh tu.. ok2..tu hak tuan belog.
"blog aku, ko nak kesah pehal?" erk..jgn mara, jgn emo.aku mintak maap k??

err..tapi kan, benda tu sangatla x mesra pengguna..menyusahkan pengguna yg rajin mcm aku ni.. ape, ingat nak sgt ke org nak copy ko pnye entry tu? kehkeh..ops! mintak maap dah tadi kan?jgn mara.


entry yg berunsurkan peribadi..ape tu?? maksud aku peribadi la siot..setiap satu nak kena crite, ape kess? best sgt ke nak show off pasal ko? kahkah.. 
berpeluh tunggu nak load, masak air je ko cite? ces ces


belog yg ade 'EXIT' atau perkataan yg seumpanya.. ni yg agak sengal bagi aku..
pehal la yg nak taruk 'EXIT' kat belog tu..ingat ni ape, bangunan ke nak kena ade exit-exit? 

tayah susah2 ko taruk exit, aku nak kuar aku pangkah sudah..lagi senang dowh..wahaha
dah buat belog, nak suh org masuk, ni gi letak 'exit' cam nak menghalau je kan..kan2? 
baek ko anggok laju2.

notakaki : yg aku mcm emosi ni apehal? haha. sila bace dgn nada cool ye :)
notakaki : setiap org ade slera masing2. tu slera aku..jgn sentap k?hehe

Related Post



30 komen didalam:

haha....ak xske letak lagu...kaco jer..haha

blog ak cmne??? ok x?? crowded ker??

komen sikit...
biar sentap..asal ikhlas... :)

kira ko sentap ah ni?haha

nnti aku skodeng belog ko :)

x semua yg kita suka orang lain suka.. yup kekadang rasa cam suka.. tapi nak wat cam ne..

nak marah.. nak berleter.. hak diaorang...

cuma blog yg ada lagu tu.. kdg x suka gak.. selalu terkejut beruk... huhuhu.. iya la aku ni surf pakai earphone.. tiba2 kuar lagu2 yang kuat.. ada sakit jantung dah lama gol dah...

btol tu, sbb msg2 ade hak.blog sndri, ape kesah org kan.hehe

tgh elok2 wolkup ni, ko jgn gol lebih2 sudah, spital kang pegi :P

>>__<<

blog wa letak lagu.
keh3x? sentap? takkkk
ske ati wa ler! cam kata lu.


wakakkakakakaka ...


((Wa syak lu tgh datang bulan))


larixxxxxxxx

dtg bulan bln lepas kot.hehe

cam wa ckp, skati lu.erkk..geli la plak wa lu ni.haha

chill je bro -_-"

time aku menaip komen ni ade lagu gak kuar tp xtau dr mane sbb aku bukak bebanyak tab hehehehhe

haii cik iniAKU,,,marah bebenor nie,,kekeke

ARC
err..yg pasti tu bkn dr belog ini.hehe

Lok
aiyak..aku pnye cool ni, ko ckp mara?haha -_-"

salam..

blog gua.. gua rasa paling sempoi...

sbb blog gua.. sbb tu gua kata sempoi...

kalo lu nk tau sempoi x.. alami sndr kat cni > http://dakmuo.frenzyfm.my

Blog gua de FrenzyFm.. mmg gempak punya.. try la terjah2..

kita punya pandangn sama la=)

This comment has been removed by the author.

@DaKMuO
wslm.
ramai kot ak nengok yg de FrenzyFm, sempai mmg smpoi,
tp ngn tenet ak sipot sedot cmni, asik sangkot je :')

@Fiq
aku tahu kite same..hehe :P

aku paling tensen kalu lagu tu..
aku suka bukak sklai byk, sambil BW pasang lagu.. hu3.. pening dowh.

pasal rite klik.. tu biarkan lah..
hak dieorg.. he3

@LaNuNsepet
dah biarkan la ni, naseb bole open in new tab.hehe

aku x ske blog bserabut..tulisan warna warni..

sape2 jgn sentap, hanya bg pandangan

hehe

errk..aku ke?haha
ceria kot kalerful.masing2 kan :)

wahhh..direct jek..

blog saye mmg reject punye..

blog picisan je..

tak caye jom ramai2 tgk sini..

http://nizamlimited.frenzyfm.my/

=p

@NiZaM Limited
haha.ye la tu nizam
pdhal blog die gempak, x ngaku :P

PERFECT!!!

nice entry..!!
semua aku setuju

@shazika
wah..ade yg satu angin ngn aku.
thanks dear :)

@RastaMat
erk..hehe

rasanya, yg buat macam tu sebab nk dpt kepuasan sendiri..diorg puas sebab dpt buat cam tu kat blog..letak lagu, disable right klik, tambah widget, mcm2 lagi la..
mcm aku, aku tukar je template terus..terus puas hati..hehe

@Hasrol Nizam
ko ngamuk ke yg tkar template trus?haha

btol gk ko cko, tu. tp tu a,leceh kot tkar tmplate, tp aku shuka >______<

iniSAYA tak suka website2 yg ada bling2.. kira macam ada gambaq2/widget2/background2 yg berkelip2 la...
menyelokan loading...

lagi satu website yg ada guna bahasa2 singkatan mcm dlm sms... aku=aq dan sebagainya... kalau singkatan hat besa2 tu takpa lagi mcm lagi=lg, malam=mlm... hat mcm ni ok la...

LaGi saTu taK sUkA wEbSite Yg suKa TuliH KeCik Besaq kECik bEsAq McM nI. Huh, PeniN Aku nAk bAcA.

@mrzoab
haha.setuju sgt la tu.
bling2 sgala.da macam tadika lagaknye. >__<

kecik2 besar2 tu maybe nak berseni sikit kot :P

haha. takleh blah pasal point EXIT tu.

@Affan Ruslanagak x boleh belah gak ah, tp sies weh. ade..semak je nengok kdg.haha

Related Posts with Thumbnails