iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Sape yg shoutbox dia kosong? Cepat gtau skarang. Sanggop aku p letak jejak saat ni jugak. tapi kalo tanak bgtau pon tape.hakhak
Berbagai gaya, berbagai cara. Ada yang blogwalking, blog jogging. blogswimming. erkk.swimming? ade kolam ke blog aku ni? Lantakla, masing2 kan. 
Kalo penat, blogwalkin sudah, agak2 nak cepat, joging la weyy. haha

Tang tinggal jejak ni aku musykil. Sekadar datang menyinggah tinggal jejak, ataupon dtg dengan lenggok asli. err, ikhlas.
"Mmg la iklas, kata blogjogging, nak cepat,tinggal jejak sudah".
Ok2 fine. tapi bagi yg blogwalking tu, tanak singgah lame2 ke? lepak2 minom ke, usha entry ke.ops!

Dan terdapat 3 teknik rayauan yg biasa dilakukan oleh......


1) Asal lekat sudah

Ape yg lekat? Jejak ko kat kotak chat itu la. Pum pam pum pam type. "ok, dah ade jejak aku, cari belog lain pulak".
Jenis ni penting ye bila berukband mula meragam tahap dewa. Tak pon streamyx mcm sipot sedot.


2) Menyelam minom angin

Kat belog tada air okay. Peribahasa ko blaja kat skola tak bole guna kat sini. ahaks
Alang2 letak jejak, tinggal la komen barang dua. Penyedap rase sikit bila nampak name ko merata2. ye tak? haha

Time ni la peluang untuk terus melekat pada sesuatu belog tu terang benderang. Kot2 jumpe entry yg syok, sumpah aku datang lagik. Aku? erkk


3) Silent reader a.k.a Pemalu

Oh oh. Yang ni kija dia merayau je belog org, jejak pon langsung tak tinggal. harta apatah lagik.kahkah
Biasanya yg ni aku buat bila usha belog otai2. Aku lagi? erkk..kantoi la siot.aduyai.
Gaya ni dilakukan bila skodeng blog yg aku respek tahap satu ni. Xkesahla sape, asalkan entry die aku respek. Sampai nak mencelah tak brani. 
Hanya mampu melihat, membace serta mengutuk.hehe  >_______<

iniaku.Tapi aku yakin korang lagi baek. nak ngaku ke tak nak??
Ade lagi gaya lain? Yang lagi stylo dari gaya aku? @_@

Related Post



Related Posts with Thumbnails