iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever


Sape penah kena skodeng? Bunyik mcm gempak.. tapi senang kot nak skodeng orang. ye ah, xperlukan ape2 bahan xklusif bagai, pakai mata sudah.kalo yg dah agak2 rabun tu, bawak2 la teropong ke kanta pembesar. bak kate orang, alang2 skodeng biar berbaloi.ehe.

Yes, dan mangsanya adalah member aku sendri.walaweh.
napela pempuan jugak yg ko skodeng, skodeng awek sendrik pulak tu..weh,cuba2 bawak skodeng benda len, ayam, itik yang belambak tak pulak ko slera kan. 


Yang perempuan tu satu hal, kalo nak salin baju tu jeling kiri sikit kanan sikit. Stakat bukak baju anak jiran seblah umah aku pon bole buat. Ni tak, segala tingkap kau nak bukak, yela kan,bak kate orang penguadaraan yang baik dan lancar menjaga kulit kusam. Hah, ternyata yg x amik kesah tingkap terbuka tu kulit kau kusam. Nak oksigen la siot. 
Dari skodeng bole jadi benda lain la dol, bawak2 beringat.

Akhir kata,

Aku pulang dari KFC,
Aku nampak budak seksi,
Aku tembak tak mati2,
Aku cubit, awww!! tak tahan

Dah cubit, agak2 kau jadi ape? .: Kehamilan? .: Rogol?

Related Post



19 komen didalam:

lu cubit tang mana?
bahya tuyh

gyahahaahahaha~

Salam..

minggu lepas lagik best..

gua baca METRO..

CUCU SETAN SKODENG NENEK MANDI,
pastu siap kebas baju nenek tu..
Then, kebas barang kemas lagik..

Ngah ngah ngah..

Skang mmg musim skodeng2.. :D


Jom Terjah > http://dakmuo.frenzyfm.my

hellioz: tang2 mane pon bole.haha

DaKMuO: nenek?huh..ape besh..sori ah, aku termist Metro last wik, bace utusan..haha

macam bodo nak skodeng2 orang mandi. skodeng diri sendiri punya sudah la.. hahaha..

naseb bdn.sebab die sedar yg sendrik x besh tu yg skodeng org len..haha

ee mengintai org. cucuk mata buta teross

kalaula sume org yg skodeng kena cucuk mate, dah kurang org bace paper metro dah pasni..hehehe

jenis gila seks kot

x abeh lg ayat ko tu Fiq, "gile seks kt org"..hehe..sbb die xpnah pon skodeng heiwan. @_@

aw..
kena skodeng ke??
nsb baik bilik kite xde tingkap,,,
apakah??

sekodeng...sis lari..tutup lubang mana sini....kikikikik

cik paro: behtu ada ape, pintu je?hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman:haha..tp kalo xsempat nak tutup lubang?cmne? @_@

nak busung takyah seksi. banyak je perbuatan famili sendiri. lagi-lagi melayu :)

itula..melayu skrg x same ngn melayu dulu..err..btol ke?hehe

alamak...aku lelaki...
terbace lak...

ahahhaaa~
awww..!!
yg las tuh cm pntun jep..
ahahaha~


:))

APAN : haha.takpe, ko anggap je pempuan jap :P

cikCEPET:mmg pantun pon dear..hehe

oh...begitukah...
huhu...

ye cik apan..begitula nmpaknye..hehe

Related Posts with Thumbnails