iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Bace tajuk first impression ko ape? haa?? ces..tu kawan aku pikir ok,bkn aku.. Tapi takpa, tak senonoh simpan sorang2 dimaapkan.haha!


Nafsu makan tak bole tahan2. ade food je telan, telan je ade food. Tapi make sure ko kunyah dulu.kang tercekik ko nyawa2 ikan la anda.
Oleh sebab nafsu meronta2 mintak dilepaskan, terus aku berlari pegi dapor demi menampung segala nafsu tersebut, ngadap bendalah nie. Bulat je rupanye




ko tahu x ni apa? Ni namenye Pelam Epal. Pelam Epal?
a'ha, pelam epal. Ada orang tnya aku, knape panggel Pelam Epal?
Haish..Kau ade nampak bentuk die lonjong ? takda kan? Ha, tu satu musabab aku x panggel pelam pisang. X ke buruk name pelam pisang. Panjang bebenor nak menyebotnya. Putus nafas aku. Nafas ko putus x?

Sorry Sang, x pasal2 name ko naik. Happy engkau ye 

Nak makan bnda ni ade cara die. Tak leh maen bedal jek.Bahan2 seperti berikut.pisau perlu ade. Kalau dah gagah sangat, geget je terus buah sketol tu.Kalau buat2 gagah? Mau tercirit muka tahan masyam. Untuk elakkan sebarang perasaan tercirit, makan nie sama rojak buah. Korang tahu x rojak buah tu ape? Nak aku reveal kan jugak ke. Haish..


Terang lagi bersuluh jenama tu.Hambek!


Ni gambar dalam proses aku tengah makan. memang perlu bersepah.nampak sikit semangat nak makan tu wujud.haha.



Aktiviti melantak dgn mata segar2 waktu dinihari mmg best. Tolak sahur okay.sahur sikit punya liat aku nak bangun.  Orang laen kul 2 pagi baca doa tido, aku baru nak bace doa makan. asal? ke korang baru nak bace doa masuk tandas? hehehe


Related Post



31 komen didalam:

Perh terliur aku... PEACE...

terliur je?jmpot la mkn.hehe

tgk mangge tu paling terliur tu.. huuu

salam,...sedap giler....

terliur syh. serius. memang minat cicah mencicah buah ni. huhu

waah.. saya suka jeruk mak bee..
terbaek!

jom tengok my latest entry pasal Bahaya Penyembur Wangi Di Dalam Teksi

pelam apple mmg sedap..manis...

@Nur-al-aIN: pegi cari kt pasar skrg..hehe

@Admin My J SSU: ternyata mmg sdap :)

@Fiq: cicah kicap pon suka ke? :P

@gajahwhite :laa.ko pon tahu eh?pemes upanye mak bee ni.haha

@E.d.Y: yerp..sy sokong same kamu..hehe

Sumpah sedap nak M****S!!!
kene dengan kuah rojak plak tu..
peewwwhhh!!!!

postkan kat sini 4.nak makan semua.aa.

@RastaMat: kalo dah M****S, xsempat la nak rase sedap..hehe

@+akufobia+: bagi aku rm6 utk duet pos, bole?haha

wow...mmg nafsu ku akn memuncak klu lengkap sume bhn2 d'ats..huhu

kombi yang terbaikk
pelam and rojak......
kecur air liur

huh,siyes ley ngences ni tdo malam ni ingat kat kemasaman pelam yg memikat jiwe rage~

perghhh...
pelam siot...
dah lame xmakan pelam...
bak sikit pelam...
hehehehe...

Salam..

kalo natang ni la yg lu
hidangkan utk gua..

Mmg nafsu gua membuak2..

Dua nafsu gua membuak..
Nafsu nk makan natang ni..
Nafsu nk men suap2 molot ngan lu..

Kah kah kah...

Jom Terjah > http://dakmuo.frenzyfm.my

terbaik..tp ade beza ke dgn buah bacang??

buah bacang?adeh..aku xpenah tahu pon.tu sayuran ke buahan?hehe

siyes! kecur air liur baca entry ni.. pehh.. lama seyh x makan pelam dengan kuah rojak tu..

jenama 'mak bee' hihi :P

gwa nak sikit
lu FedEx g uma gwa tau!
gyahahahaahhah~

fedex? err..pkai pos laju je aci x?haha

pelam epal? nih nama panggilan rekaan sendiri ke? :P

hehehe..tu kena tanya pakar, saya tahu makan je :")

sungguh saye juga turut bernafsu..! siap cicah dgn kuah rojak. tambah cili tambah kacang tanah. pergh! hoho~

tambah cili mmg besh, but if tmbah kacang lari rasa la dear..hehe

wahh bestnye pelam epal cicah ngan colek plk tu.. ish terliur dh ni.

kuah rojak MAK BEE itu,,,,sangay mengancam..!!!
perghh

gEe & cik nuNu : pasni bole try singgah pasor malam carik..hehe

pelam nie dlu kat kg mmg ade tanam, tp tu la xramai kot yg tahu spesis pelam nie

agak la, jarang plak nampak kt surat khabar pasl pelam ni..tu yg depa tatau kot.hehe

Related Posts with Thumbnails