iniAKU

the pain is temporary,but the pride is forever

Blackberry Original Ruber Skin 9530 Storm Smoked




semakin hari, hidup semakin tua.hidup ke? bukan umur? untuk aku, kedua2 ni sah2 bukan.aku tua kerana handball. nak jalan dah tak larat.sengal satu badan. dan yg penting, dah tak boleh pkai high heels!! dan kembali pendek la aku.so lepas ni kalau nmpak inci aku kurang mcam biasa, senyap2 sudey.

compared ngn nenek aku jalan pon lagi kuat dari aku. takda henjut2 dah..
game yg berjalan tak sampai sehari dah buat aku tua, kalau seminggu agak2 apa jadi? huh.tak sanggup.

bukan salah game, aku yg malas turun bersukan.haha.bukan malas, tapi takda masa.heh.. kerana handball, mata aku lebam..sape suruh engkau main pkai spec? kan dah kena bola.asal, ko ingat pkai lens xde probability kena bola? takda? haha.alasan sebab tak nak pkai lens yg sebenarnya lens dah expired. aku agak bosan pkai lens, tak tahu napa.suka layan spec plak.nampak nerd.bak kata mawar, kau fucking nerd.haha.siot!



sejarah lens? huhu..sah2 ada..malam on the way nak balik johor, pegi sekolah.bus brenti kat satu kedai makan.alamak, tetiba aku nak terkucil, apa lagi, terus serbu bilik air. spec aku gantung kat leher baju. baru nak bangun, aku tunjuk, plup! spec aku jatuh dalam lobang tandas!

warghhh...tak mungkin2! dahla baru lepas kencing, tak kan aku nak amik balik spec tu kot. geli siot..sebal hati ni aku naik bus dengan mata kelabu asap. aku jalan menonong je, sebab x nampak orang.rabun weh!!
sampai2 je pagi tu kat sekolah, pukul 10 aku keluar pegi angsana mall.carik lens.haha.wajeb weh, kalo tak mati kerabunan la aku. dah tak boleh usha balak ensem.sedeh.

aku beli yg 6 pasang terus. hah kau, puashati. akak tu punya ajar aku cara nak pkai,menangis gak la..haha..lampi (LAMbat PIckup) punya budak..sabar kak, adik baru belaja.
time tu aku form 3. esokknya, b4 pegi kelas, aku try pkai. pergh, seploh minit jugak wei nak melekat bendalah tu kat mata.air mata tak yah cakap la, gile laju mencurah..takot punya pasal. sape yg penah pkai lens sure alami fenomena ni.haha

dah dapat pakai, tetiba aku rasa cantik(poyo!). dah lima taun aku pkai, skrang masa beralih kepada spec pulak untuk pergi kelas.naseb aku pkai spec, kalau pakai shades pegi kelas? gile ke ape...spec tu pulak, frameless.patah, pecah takyah cakap, dah berpuluh kali kot. duet terbang rm50 hegget untuk sebelah cermin. pewh! melayang duet..pedulik apa aku.janji lawa.hahaha!

Related Post



5 komen didalam:

sengal mek hahaha kelakar la.. ada improve skill penulisan bgus2.. xmcm aku!

kalu bab2 sakit tehn hg sebut TUA NI mmg aku la yg plg sensitif dan alergik hahaha. sedey wei. dh xbuleh nak bersukan mcm dulu. skrg mn ada g aku g jogg sgt mcm dulu. dulu ada n slalu je g jogg ajak C YUs tu.

then makin byk entry ko wat. rajen ey...

sebab malas study aku rajen layan blog..haha
hg jog kat bilik sudah. lari setempat kat toilet apartment korg pon dah cukup utk berpeluh..huhu

@BUJANG SUSAH :welcome dan selalulah datang lagi :)

siot nyer mashi cute...chumel ar penulisan....tp xbule buat rujukan untuk budak sekolah...hahhaa...:D

@zhie : yg ni utk mak dan bapak budak skola ye kak..bdal sekola restricted~..haha :p~

Related Posts with Thumbnails